Litomyšl: Kronika města 2021

106 Mateřská škola Jarošov, okres Svitavy MŠ NE Mateřská škola Sedliště, okres Svitavy MŠ ANO Mateřská škola Morašice, Morašice, okres Svitavy MŠ NE Mateřská škola Sebranice, okres Svitavy MŠ ANO Základní škola Osík, okres Svitavy ZŠ ANO Základní škola a mateřská škola Trstěnice, okres Svitavy ZŠ NE Základní škola a mateřská škola Trstěnice, okres Svitavy MŠ NE Základní škola a mateřská škola Makov, okres Svitavy MŠ ANO Základní škola a mateřská škola Budislav, okres Svitavy MŠ NE Základní škola a mateřská škola Budislav, okres Svitavy ZŠ NE Základní škola Cerekvice nad Loučnou, okres Svitavy ZŠ NE Základní škola Litomyšl, U Školek 1117, okres Svitavy ZŠ NE Základní škola Litomyšl, T. G. Masaryka 1145, okres Svitavy ZŠ NE Základní škola Litomyšl, Zámecká 496, okres Svitavy ZŠ NE Základní škola Vidlatá Seč, okres Svitavy ZŠ ANO Masarykova základní škola Morašice, okres Morašice ZŠ NE Základní umělecká škola Bedřicha Smetany Litomyšl základní umělecká škola ANO Mateřská škola Sloupnice MŠ NE Základní škola Sloupnice ZŠ NE Mateřská škola Sedmikráska MŠ NE Mateřská škola v Líbánkách MŠ ANO Základní škola a mateřská škola Všeználek, Němčice 114 MŠ NE Základní škola a mateřská škola Všeználek, Němčice 114 ZŠ NE Základní škola a Mateřská škola Čistá, okres Svitavy MŠ NE Základní škola a Mateřská škola Čistá, okres Svitavy ZŠ NE Základní škola Lubná - Sebranice a Mateřská škola Lubná MŠ NE Základní škola Lubná - Sebranice a Mateřská škola Lubná ZŠ NE Mateřská škola Janov, okres Svitavy MŠ ANO Základní škola a mateřská škola Makov, okres Svitavy ZŠ ANO Základní škola Janov, okres Svitavy ZŠ ANO Městská knihovna Litomyšl jiná NE Na projekt MAP II naváže od 1. ledna 2022 projekt MAP III. Pandemie covid- 19 a litomyšlské školy Pandemie nemoci covid- 19 poznamenala vzdělávání i v letošním roce. Nejvíce dolehla na základní, střední, vyšší odborné a vysoké školy, které byly zejména v první polovině roku na dlouhou dobu uzavřeny. Všechny školy v době, kdy byla prezenční výuka znemožněna, přešly na poskytování distanční formy vzdělávání . J ejí úroveň a kvalitu však kronikář zhodnotit nedokáže – přehled měl pouze o základních školách. Pro základní školy, ať už ty zřizované městem či soukromými subjekty (Školamyšl) , nebyl přechod na distanční výuku obtížný. Problematickou se však jevila doba, po kterou byli žáci

RkJQdWJsaXNoZXIy NDc5MjU=